Lélek varázs

Írók, költők otthona! Kik a világot másképp látják, és ha nem tetszik amit látnak új világokat teremtenek!

Kapcsolat

Ha kérésed, kérdésed van, írj nekem bátran! Az alábbi emailcímre:

alkotoelme@citromail.hu

Friss topikok

Címkék

Kísértés

2010.11.17. 02:34 | Titokmester | Szólj hozzá!

 

Kísértés
 
 
Hatalmas fák között, a sűrű aljnövényzetben lapulok. Nedves moha illatát érzem, rovarok döngenek a fejem körül de nem moccanok. Az elém táruló látvány..... Megbénít.
 
Kövér izzadságcsepp gurul végig az arcomon, majd államról a karomra cseppen. Azt hiszem nem vett észre. Megbabonázva szoborrá meredve bámulom. Tudom ha megmozdulok....
Mitévő legyek?
Alig 15méterre tőlem....
Istenem de gyönyörű!
 
Nem szabad engednem a kísértésnek. Tisztába vagyok azzal, hogy amit teszek az a halálomat hozhatja magával. Nem tudom levenni róla a szemem. Nem is akarom. Nem emlékszem mikor vettem utoljára levegőt. A fák hatalmas koronái között itt-ott átszöknek a fénysugarak. Nem vagyok már ura a mozdulataimnak.
 
Tudom. Nincs vissza út.
 
Annyira gyönyörű! Szemeim égnek, könnyeim sós ízét érzem a számban. Nem tehetek mást, lassan mozdulok. Mozdulnom kell! A másodpercek az évek nyugalmával haladnak.
 
Mozdulok felé és szemem sarkából látom a kiröppenő......
Annyira szép! Ütést érzek a mellkasomon. Reccsenő hang. Mosolyogva a szemembe néz. Én is tudom és ő is tudja! Újabb reccsenés a szemembe süt a nap!
 
Meleg önti el testem, boldog vagyok. Nedves moha illatát érzem.
Ő tudja és már én is sejtem....
Végem.

 

                                                                                                   Pintér Sándor

A bejegyzés trackback címe:

https://alkotoelme.blog.hu/api/trackback/id/tr682454008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: novella fantasy kísértés
süti beállítások módosítása